Bestellen

Bestellen

HOE KAN IK EEN BESTELLING PLAATSEN?

Je kunt eenvoudig een bestelling plaatsen op de site: plaats een artikel in je winkelmand en de doorloop de stappen. In de kassa kies je ook voor een afleveradres en selecteer je de betaalwijze. Ook kun je eventueel een kortingscode verzilveren.
Als je al eerder een bestelling hebt gedaan, log dan in met je account. Dan hoef je eigenlijk alleen nog maar te controleren of de gegevens nog kloppen. Wil je hierop een wijziging aanbrengen, dan kun je dat natuurlijk doen.  Na het bestellen zul je snel een ontvangstbevestiging toegestuurd krijgen en geïnformeerd worden over de levertijden en de afhandeling je bestelling.

KAN IK MIJN BESTELLING VOLGEN?

Ja, via “Mijn Account” kun je altijd kijken wat de status van je bestelling is. Ook informeren we je via de mail. Wanneer we een bestelling verzenden ontvang je een traceercode, zodat je kunt zien waar je pakket zich bevind. Natuurlijk kun je ook altijd contact opnemen voor vragen.

MOET IK EEN ACCOUNT AANMAKEN?

Natuurlijk moet je helemaal niets. Je kunt altijd even een mailtje sturen of bellen en dan verwerken we je bestelling zonder het aanmaken van een account.  Er zitten wel veel verschillende voordelen aan je eigen account. Je kunt namelijk makkelijk: aanpassingen doen op je bestelling, je order volgen,  je verzend- en factuurgegevens beheren en bekijken wat je in het verleden hebt besteld.